servisų įranga

Kai norite pagerinti savo serviso padėtį: servisų įranga, personalas ir marketingas

Lietuvoje automobilių remonto verslo aplinka vis stiprėja. Vis dažniau užsidaro tai vienas, tai kitas servisas, o po kiek laiko atsidaro nauji. Vieni pralaimi konkurencinėje aplinkoje dėl prastos reklamos, kiti dėl mechanikų nekvalifikuotumo, treti dėl to, kad turima servisų įranga yra per prasta.

Tad pradėkime nuo pradžios. Kaip manote, ar su prasta ir netinkama servisų įranga galima pasiekti aukščiausius rezultatus? Situacija kitoje srityje: kurie bėgikai gali būti greitesni, turintys tuos pačius fizinius duomenis, ar tas, kuris bėga su naujais batais, ar tas, kuris bėga su suplyšusiais batais? Manau abiejuose situacijose atsakymas yra aiškus. Norint konkuruoti su kitais servisais, yra svarbu, kad servisų įranga būtų funkcionali, patogi, turėtų geras charakteristikas ir būtų techniškai tvarkinga.

servisų įrangaKonkurencinėje kovoje svarbią įtaką daro personalas, serviso mechanikų žinios yra viskas. Be jų visa veikla pradėtų strigti, prasidėtų nekokybiškai atliekami remonto darbai ir kitos darbuotojų klaidos. Todėl yra svarbu, kad serviso mechanikai turėtų geras ir atitinkamas žinias šioje srityje, tačiau ir nuolatos keltų savo kvalifikaciją. Tokiu būdu bus pasiekti patys aukščiausi rezultatai. Stengtis samdyti savo srities specialistus, kad kiekvienas mechanikas išmanytų vis kitokią servisų įranga ir funkcionalumą. Taip servise dirbtų įvairaus žinių bagažo darbuotojai.

Taip pat visame versle yra svarbus marketingas. Daugelis servisų savo reklamą vis dar supranta kaip skrajučių dalinimą ar reklamą laikraščiuose, tačiau laikai jau pasikeitė. Beveik visi potencialūs vartotojais persikėlė į internetinę erdvę. O joje yra kur kas daugiau galimybių. Geriausia būtų pradėti nuo to, kad susikurti įmonės internetinį puslapį, kuriame akcentuoti aukščiau minėtus dalykus – turima servisų įranga ir profesionalus personalas. Sekančiame etape reguliariai stengtis investuoti į įmonės internetinę reklamą, kuri padėtų rasti naujų potencialių klientų.

Taigi, norint, kad servisas išliktų stiprus arba net sustiprėtų konkurencinėje kovoje, yra reikalinga investicija į tam tikras sritis. Pirmiausia yra būtina kokybiška ir gera servisų įranga, tada reiktų samdyti automobilių remonto profesionalūs. Paskutiniame, bet tęstiniame etape, reiktų reguliariai investuoti į marketingą, kuris padėtų prikviesti naujų klientų į servisą.